13 Temmuz 2016 Çarşamba

GDO VE AKP




Bir arkadaşım hergün on tane yazı yazacağına, kitap yaz da satın alalım sende para kazan dedi. Haklı, ayrıca kimin paraya ihtiyacı yok ki ?
Ciddi okur yazar kesimi haricinde zaten kitap okuyan yok. Gazete makaleleri ,köşe yazıları bile birkaç paragrafı geçince okunmuyor...
Günümüz İnsanı çok şeyi ,kısa ,özet olarak okumak hatta sadece manşet ve resimlerine bakmayı seviyor..
Twitter'in ticari başarısı altında bu yatıyor. 140 Karakterde anlatmak istediğini net olarak anlat ve istersen resim ekle...
Bol sat ,sürümden kazan....
Yoksa yazacak çok şey var...
Yazmak en kolayı, sen Türkiye gündeminden haber ver !
Bombalar, paraleller , Balyozlar ,Ergenekonlar,Suriye'liler , hukuksuzluk, adaletsizlik, casusluk dosyaları ,PKK , terör ,İŞİD , siyasilerin gafları hiç eksik oluyor.
Çiçek böcek çok olunca insanın şair olması gibi birşey..
Acı var acı, insanı şair yapan....
Birde doğallık var , doğadan, hayattan esinlenmek var...
Örneğin GDO ve AKP ......
Hayda ne ilişki diyeniniz olacaktır...
Bu adam AKP 'ye kafayı diyen olacaktır..
Zaten AKP düşmanı diyen olacaktır...
Hiç öyle değil ben işin siyaset tarafı ile ilgilenmiyorum sadece yazı için örnekleme yapıyorum. AKP nin raytingi yüksek olduğu için bu partinin ismini kullanıyorum. Capisci ?
Avrupa ,Amerika savaşlar sonrası çok zorluklar geçirmiş....
Erkekler ölmüş , ekonomi berbat durumda...
Üretim lazım, bir şekilde tekerleğin dönmesi lazım..
Kadınlar mecburen iş hayatına atılmışlar..
Ayakkabiyı ,arabayı kadınlar üretmeye başlamış..
Kadın işte ,yemeği kim , ne zaman yapacak ?
Devreye fast food girmiş....Bol ve çabuk gıda..
Zamanla artan nufus ,artan talep , artan üretim ...
Kurulan tavuk ,büyükbaş çiflikleri.... Balık üretim çiflikleri...
Daha bol domates ,mısır...
Kullanılan hormonlar ,kimyasal gübreler ve GDO..
Evet bugün karnımız doyuyor... Hızlı ve bol...
Evet , ama kanser kaynaklı ölümler nedeniyle artan canazelerde..
Ya yarın hiç küşkunuz olmasın daha da artacaktır..
Ölümler , hastalıklar ticari hale dönüştü...
Global dünyada kansere neden olan GDO lu malzemeyi satanlar ve kanserin ilacını satanlar aynı markalar...
İkibinli yılların başı , Türkiye gerek ekonomik gerekse siyaseten bitik durumda..
Dönemin siyasetcileri ölmüş ancak öldüğünü anlamamış...
Halk şikayetci , deniz aşırı ülkedeki abilerimiz şikayetçi
Mutlaka yeni kan lazım....
Sahaya yeni oyuncu olarak AKP giriyor...
Hasta ülkeye ilaç oluyor....Üretim başlıyor...
Ülke büyüyor....İşler yoluna giriyor...
Daha fazla üretim gerekiyor...
İnsan çiflikleri kuruluyor...
Daha fazla üretim için hormon kullanmaya başlanıyor...
Herşey siyaset ,ticaret ve hala tarifini tam bulamadığım haklı dava adına...
İnsanlar GDO nedenli olarak oralarından buralarından patlak vermeye başlıyor...
Hırsızlık ,uğursuzluk ,yandaşlık ,hukuksuzluk ,yobazlık , eksen kayması..
GDO o kadar etkin oluyor ki , geri dönüş olmuyor..
Bu insanlarla etkileşime girenler zehirleniyor....
Ülke gündeminden zehirlenme nedeniyle ölümler eksik olmuyor..
Çoğu insanı bıktıracak şekilde hergün bir gariplik hergün bir saçmalık..
İnsanlara GDO lu fikirler verip hasta edenlerin ilacı da ellerinde ancak vermiyorlar.
Aradaki tek fark o ;
Geldikleri karanlıklara dönmek....
Gördünüz mü ? Doğa ile bazı şeyler anlatılabiliyor...
Gerçi gene uzun yazarak verilen mesajı tam ifade edemedim..
Böyle bir konuyu hap olarak içmek pek mümkün değil..
Öyleyse akılda kalacak başlık olarak verelim..
Domatesin GDO'su süsüdür.. süsü....
AKP'nin GDO'su ise özüdür.. özü...

Hiç yorum yok: